Grunden för digital marknadsföring är att spåra rätt data och göra genomgående & anpassade analyser.
Vi lägger ett stort fokus på att inte enbart samla in korrekt data, utan även att analysera vad siffrorna faktiskt säger. Därför arbetar vi löpande med att justera och optimera spårningen baserat på insikter som framkommer över tid. Vi ser till att spårningen är dynamisk och anpassningsbar i takt med att din verksamhet utvecklas, kampanjer förändras eller nya mål sätts. Genom att koppla datan till konkreta affärsmål kan vi prioritera rätt mätpunkter och därmed också leverera mer träffsäkra analyser.
Du är alltid välkommen att kontakta oss.
Oavsett om du vill boka ett möte med en certifierad marknadsföringsexpert, eller prata lite marknadsföring över en kopp kaffe.
1. Behovsanalys
Vi börjar med en behovsanalys för att skapa en förståelse av företagets behov och målsättningar framåt.
2. Uppsättning & löpande optimering
Efter en analys sker uppsättning av marknadsföringen och sedan löpande optimering för att ständigt jobba för att förbättra resultaten och ta nya beslut baserat på den statistik som kommer in.
3. Avstämning & statistiksammanställning
Utöver utskick av statistiksammanställningar har vi gemensamma avstämningar där vi går igenom statistik, vad som gjorts och planen framåt.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Copyright © 2025 | 21 Marketing | Sekretesspolicy